У кампањи "Друштвено одговорни" у Републици Српској, која ће трајати до краја године, учествује 50 производа са сниженом маржом, а укључили су се 21 трговац, четири дистрибутера и 19 прозвођача, рекла је савјетник за медије премијера Српске Данијала Пејић данас у Зворнику, гдје је посјетила маркет компаније "Зворничанка" која је прва према броју производа у овој кампањи.
Пејићева је рекла да је Влада Републике Српске са Министарством трговине и туризма прије неколико мјесеци покренула кампању "Друштвено одговорни" из разлога да свим грађанима у Српској на одговоран и сусретљив начин помогне у превазилажењу одређених проблема који су се на тржишту појавили по питању раста цијена.
Она је, након разговора са генералним директором компаније "Зворничанка" Нинославом Рашковићем, рекла новинарима да је кампања "Друштвено одговорни" још једна у низу мјера и активности Владе, заједно са ресорним министарством, како би се грађанима омогућило да у маркетима у свакодневним набавкама имају одређене олакшице по питању одређених цијена производа.
''Разлог због којег смо овдје у маркету 'Зворничанка' јесте што су од свих наших домаћих произвођача и трговаца који су се укључили заједно са Владом Републике Српске у ову кампању, маркети 'Зворничанка' први препознали важност, циљ и смисао ове кампање'', рекла је Пејићева.
Према њеним ријечима, маркети "Зворничанка" су се већ од јуна са свих својих 16 продајних објеката укључили у кампању, а од септембра први су по броју производа који су улазили у кампању и омогућили да у њиховим маркетима, од свих маркета у Републици Српској, има највише производа из "Друштено одговорни" кампање и производа са нула одсто марже.
Пејићева је рекла да ће сви производи у маркетима широм Српске, који су дио кампање "Друштвено одговорни", бити на полицама означени са стикерима са нула одсто марже и грађани ће лакше моћи да уоче и препознају те производе.
Она је нагласила да се свакодневно у кампању "Друштвено одговорни" укључују и други, осим до сада укључених трговаца, дистрибутера и прозвођача.
Пејићева је рекла да је у почетку било 20 производа са сниженом маржом, а, захаљујући активностима Владе и Министарства трговине и туризма, те трговцима, дитрибутерима и произвођачима, сада је тај број производа који учествује у кампањи 50.
Генерални директор "Зворничанке" Нинослав Рашковић рекао је да су маркети "Зворничанка", као друштвено одговорна компанија, од јуна до данас нивелисали више од 500 артикала.
''Од септембра смо подржали активности које се проширују артиклима који ће бити са нула одсто марже и означени на полицама'', рекао је Рашковић.
Oн је додао да је договорено да произвођачи, дистрибутери и малопродавци артикле спроведу до крајњег потрошача са нула одсто марже.
Рашковић је истакао да се цијене снижене од 30 до 50 одсто, у зависности од артикла.