Министар трговине и туризма Републике Српске Денис Шулић рекао је гостујући у Централним вијестима АТВ-а да је кампања Друштвено одговорно дала добре резултате у најавио почетком јануара кампању којом ће бити обухваћени производи који су потребни за празничну трпезу.
"Сумирали смо годину иза нас и резултате које је постигла кампања Друштвено одговорно. У кампању је укључено 18 великих маркета и више од 600 производа је снижено. Причали смо са људима који су радили на реализацији кампање и радује ме да су подаци добри и да производи који су снижени се више продају у оквиру акције него што је то било раније“, рекао је Шулић.
Истиче да се кампања наставља и у 2025. години.
"У првом дијелу 2025. године поводом празника припремићемо кампању која ће бити усмјерена на производе који се налазе на божићној трпези. Договорићемо се да сваки маркет изабере неки производ и да грађани у различитим маркетима могу купити све што им је потребно за трпезу по сниженим цијенама на основу кампање Друштвено одговорно. Желимо да покажемо грађанима да размишљамо на начин да се кампања оријентише на оно што је важно, када су неки важни догађаји да је наша кампања усмјерена ка томе, тако смо у септембру имали снижење школских асортимана“, додао је Шулић.
Истиче да су сви велики маркети у Српској укључени у акцији и да се ради о више од 1.000 маркета у којима грађани могу куповати по сниженим цијенама у оквиру кампање Друштвено одговорно.
Додаје да је било ријечи и о поскупљењу чоколаде за кување.
"Знамо да потражња за чоколадом за кување расте у вријеме празника. Она није поскупјела зато што је то овдје неко одлучио него је какао поскупио на берзи. То је берзанска роба и цијене на берзи су порасли“, додао је.
У наставку погледајте комплетно гостовање министра трговине и туризма Републике Српске Дениса Шулића у Централним вијестима АТВ-а: