Милка смањује количину чоколаде у паковању, док истовремено повећава цијене неких врста чоколада. Потрошачки центар у Хамбургу критикује њихов потез.
Милка је повећала цијене својих чоколадних плочица и смањила њихову тежину, због чега су производи добили назив „Обмањујуће паковање мјесеца” од стране Потрошачког центра у Хамбургу. Цијена Милка чоколаде порасла је с 1,49 на 1,99 евра, док је количина смањена са 100 грама на 90 грама. То представља стварно повећање цијене за више од 48 одсто.
Погођени су окуси Алпенмилк, цијели љешњаци, грожђице-љешњак, тамна чоколада, кравље мрље, бијела чоколада, љешњак и луфлéе. Произвођач Милке, Монделез, правда овај потез растућим трошковима сировина, посебно какаа.
Потрошачки центар у Хамбургу критикује чињеницу да ово повећање цијена „у полицама супермаркета готово није видљиво”, чиме се нарушава транспарентност према купцима. Иако Монделез наводи раст трошкова као разлог за поскупљење, финансијски извјештаји показују повећање профита и ниже производне трошкове.
Због тога Потрошачки центар у Хамбургу савјетује купцима да буду пажљиви приликом куповине, упоређују цијене и по потреби размотре повољније алтернативе или трговачке марке које могу нудити слична квалитет.