Акције компаније Леви Страус, произвођача чувених "левис" фармерки, пале су након што је фирма објавила да очекује слабију продају у надолазећој празничној сезони због уздржаности потрошача у Европи и САД.
Компанија је такође додала да размишља о продаји свог бренда Докерс због незадовољавајућих резултата, преноси Ројтерс.
"Сужавамо наш фокус како бисмо остварили пун портенцијал бренда Леви'с и убрзали представљање нове линије 'Beyond Yoga'“, изјавила је извршна директорка компаније Мишел Гас.
Леви Страус је раније одустао од бренда Денизен који није донио очекивани профит, а у неким регионима је дошло и до отпуштања да би се смањили трошкови.
Наведени кораци су се показали као добро рјешење пошто је Леви Страус у свом трећем фискалном кварталу ове године остварио кориговану зараду по акцији од 33 цента, изнад очекивања аналитичара ЛСЕГ који су прогнозирали 31 цент по дионици.