Министар трговине и туризма Републике Српске Денис Шулић рекао је за АТВ јутро да је његова одговорност министра, као и свих људи у министраству, била да правровремено информише јавност о кретањима у самој кампањи "Друштвено одговорни".
"Када смо креирали саму кампању, други корак кампање и уз подршку предсједника Репбулике Српске Милорада Додика ми смо добили податак од самих произвођача да ће то бити 50 производа и са тих 50 производа смо изашли у јавност", рекао је Шулић.
Шулић каже да је, у међувремену, због неких техничких прилика и неких прорачуна који су имали сами послодавци, односно произвођачи, повучено пет производа.
"Ја сам инсистирао да као министарство изађемо први са том информацијом чисто да људи у Републици Српској знају који су то производи са нула посто марже, а који су то производи кампање "Друштвено одговорни" гдје су одрекнути дијела марже", рекао је Шулић.
Он је додао да је 45 производа у 22 маркета на нула посто марже, а више је стотина производа је на кампањи "Друштвено одговорни".
Шулић је рекао да је ова кампања направљена на начин да за истом страном стола буду Министарство, институције Републике Српске, Удружења за заштиту потрошача, произвођачи, трговци, дистрибутери и грађани Републике Српске.
"Мени је драго да купујем као сви грађани Републике Српске, гледам да миксам све те маркете који су дио кампање у 22 маркета и драго ми је да видим грађане који купују и поздрављају ту активност. Ми смо успјели у активности ако су грађани Републике Српске задовољни", рекао је Шулић.
Он је додао да ће увијек ће постојати неки њуди који ће упутити неку примједбе.
"Оне су за саму активност увијек добродошле јер на тај направити искорак и бољу активност у неком наредном периоду, али оне примједбе које нису за разматрање оставићемо са стране", рекао је Шулић.
Он је рекао да овдје не треба бити политике.
"Ово није политика. Ово је живот", рекао је Шулић.
Он је истакао да, када је разговарао са предсједником Републике Српске Милорадом Додиком, су жељели да направе бенефите за грађане Републике Српске, никакву бенефит за политичку организацију којој припадају, и да се људи који су укључени у саму кампању, а то су трговци, произвођачи и дистрибутери, одрекну дијела свог профита за грађане Републике Српске.
"Нажалост, нисмо имали разумијевања од стране пекарске индустрије, али из тог разлога је дистрибуција путем Црвеног крста Републике Српске упутила 500 тона брашна према социјално најугроженијим породицама и до краја овог мјесеца у свим Црвеним крстовима широм Српске ће примити значајне количине брашна", рекао је Шулић.