Србија улаже још 10 милиона евра за изградњу дионице ауто-пута од Сремске Раче до Бијељине. Најважније за останак и привредни развоје је да се настави повезивање саобраћајне инфраструктуре, јасна је порука из Србије.
Ова дионица је један од најважнијих стратешких пројеката за Републику Српску кажу у "Аутопутевима". Дужина дионице је 20 километара, коју чине возна, зауставна и претицајна трака.
"До сада је пробијено свих 20 километара те дионице, подтло је урађено, први слој насипа шљунка и други слој насипа шљунка урађен је у дужини 3 километара на десној стационажи, на тој траси налазиће се још 5 надвожњака, 4 подвожњака, петља Бијељина сјевер, наплатну станицу и базу за одржавање и одмор", рекао је Жељко Гребић, из Јавног предузећа "Аутопутеви Републике Српске".
Да је ово најзначајнији пројекат у историји Бијељине кажу с и у Скупштини града. На претходној сједници усвојена су и два регулациона плана.
"Индустријску зону 4 и Агротржни центар који се фактички настављају на тај ауто-пут, велике прилике баш у смислу тих индустријских и пословних зона, можда и слободне трговинске зоне, која би могла да се отвори у том дијела. Град ће бити повезан са српским престоницама и Београдом и Бања Луком, са милионским тржиштима", рекао је Александар Ђурђевић, предсједник Скупштине Града Бијељина.
До краја године планирано је асфалтирање јединог дијела ове дионице.Нови пут донијеће бржи и бољи промет и развој свих аспеката повезивања Српске и Србије.
На овој дионици биће изграђен и интегрисани гранични прелаз што ће омогућити бржи проток роба и услуга и наравно људи што ће омогућити и да повезивање ова два народа буду боља, речено је при обиласку радова моста на Сави који је такође дио овог ауто-пута.
Укупан пројекат је дионице Рача-Бијељина је око 258 200 000 КМ, до сада је уплаћено око 85,5 милиона од чега 19,5 милиона КМ донација Србије, 13 милиона буџет Српске, а око 53 милиона из личних средстава ЈП "Аутопутеви Републике Српске", а значајан дио средстава утрошен је за експропријацију земљишта.