Из ЈП Гријање Зеница, која је одговорна за испоруку гријања, још увијек се нису огласили поводом рачуна за мјесец децембар.
Зеничани су огорчени због рачуна за гријање за децембар, који су, како тврде, увећани упркос чињеници да гријање у појединим дијеловима града није радило чак пет дана током мјесеца.
Становници зеничних бројних насеља, изразили су незадовољство јер су добили рачуне који не одражавају стварно стање услуге, јавља "Црна-Хроника".
"Имали смо пет дана потпуно хладних радијатора, али рачун је стигао као да је гријање радило без прекида. Ово није први пут да се суочавамо с оваквим проблемима, али сада су рачуни још већи", рекао је један од станара.
Из ЈП Гријање Зеница, која је одговорна за испоруку гријања, још увијек се нису огласили поводом рачуна за мјесец децембар. Међутим, грађани поручују да њихови хладни станови говоре другачије.
"Нећемо плаћати пун износ за нешто што нисмо добили. Тражимо праведну корекцију рачуна и транспарентно објашњење за овакве грешке", поручили су грађани који су покренули петицију за смањење рачуна и планирају пријавити случај Омбудсману.
Ово је још један у низу проблема с гријањем у Зеници, који се понављају готово сваке зиме, док становници апелују на одговорне да пронађу дугорочно рјешење како би осигурали адекватну и поштену услугу.