Српски кошаркаш Никола Јокић одлучио је да направи озбиљан "рез" у својој каријери када су у питању некошаркашке ствари, па смо тако видјели да је снимио рекламу у САД (што нисмо виђали до сада), док је потом претходне ноћи одјекнула вијест да је промијенио техничког спонзора.
Јокић је раскинуо сарадњу са компанијом "Најки" и одлучио се да потпише сарадњу са кинеским брендом "361".
За сада нису саопштени сви детаљи и нисмо сазнали колико новца би Јокић требало да добије од Кинеза, али се већ напомиње да ће постати њихово заштитно лице и глобални амбасадор.
С обзиром да је то урадио уз напуштање најпознатије компаније која се бави производњом спортске опреме, рекло би се да је у питању уносан уговор.
Видјећемо да ли ће им се "игнорисање" Јокића обити о главу, посебно када знамо да двоструки МВП и освајач шампионског прстена из прошле сезоне једини од великих НБА звијезда није добио "своје заштитне патике", као што то обично буде са суперстаровима.
Чини се да нису вјеровали довољно у њега и зато је дошло до промјене.
Уз то, кинеска компанија "361" жели да постане све популарнија у свијету и због тога су одлучили да озбиљно "уђу" на НБА тржиште, а прије потписивања сарадње са Јокићем - отпочели су сарадњу са његовим саиграчем Ароном Гордоном.
Претходне ноћи у убједљивој побједи Денвера над Торонтом, Јокић је први пут и носио нове патике које производи "361", али знамо да ће и на њима бити мјеста за бурму.