Достављач фирме "Глово", према тврдњама дјевојке која је своју исповијест написала на мрежи "Редит", након што је извршио доставу убрзо јој се јавио поруком на "What's app-u" и у њој јој послао своју голишаву фотку. И то све уз знак срца. Дјевојка из страха што достављач има приступ њеној локацији, није жељела да одреагује бурно па се чак питала да ли да га пријави. За Телеграф су из фирме "Глово" открили каква су даља поступања у оваквим ситуацијама.
На друштвеној мрежи Редит осванула је објава једна дјевојке која је доживјела, како тврди, сексуално узнемиравање од стране "Глово" достављача када јој је послао експлицитну фотографију.
Преносимо њихове поруке у цјелости:
Достављач: (срце)
Дјевојка: ?
Достављач (експлицитна фотографија)
Дјевојка: Ко си ти?
Достављач: Достављач
Дјевојка: Зашто ми ово шаљеш?
Достављач: Када сам те видио остао сам без ријечи. Нема везе, извини ако сам те узнемирио.
Дјевојка: Препоручила бих ти да никада не шаљеш ниједном од својих клијената овако нешто, јер би неко могао да те пријави твојој фирми и изгубићеш посао. Ја то нећу урадити, али на крају ћеш послати нешто овако неком ко хоће.
Достављач: Мислио сам да би ти се фотографија могла допасти. У праву си. Извини, молим те.
Дјевојка: У реду је, али немој то никоме више радити на послу. Заиста можеш упасти у невољу, јер је илегално приватно слати поруке клијентима, посебно експлицитне ствари.
Достављач: Извини још једном, ако постоји начин да то исправим, стварно ми је жао.
Ипак је одлучила да га пријави
Иако је у преписци са достављачем који је уписан као "Јулиан", написала да га неће пријавити, након дуго размишљања и подршке људи да то ипак уради, одлучила да промијени мишљење.
"Управо сам имала непријатну ситуацију где ми се непознат број јавио на "WhatsApp" - у са експлицитним фотографијама. Прва реакција ми је била да из страха одреагујем на "пријатељски" начин и упозорим га да је то злоупотреба података и самим тим илегално (а да не помињем сексуално узнемиравање). Кажем из страха, јер као "Глово" курир, има приступ мојој локацији, а ја живим сама. Кад сам му испричала ситуацију, дечко ме подсјетио да ми на "Глово" апликацији није тачна локација (јер мапе погрешно показују па сам ставила локацију два-три минута од стана и изађем кад год наручим), а ја сам у свом том шоку потпуно заборавила на то. Сад размишљам да пријавим, али не знам ни како, ни да ли уопште то да радим из xyz разлога. Тражила сам на "Глово" апликацији, али не постоји никаква опција ни слична томе. Једино неки "Глово support email" можда, али то искрено нисам успјела пронаћи. Не знам шта да радим искрено. Један од оних тренутака кад мрзим што сам женско", написала је анонимна дјевојка.
У коментарима који су се низали открила је да је ипак пријавила "Глову", али не и полицију, али да и о томе размишља.
Овим поводом контактирали смо "Глово" фирму са упитом о томе какве санкције сносе достављачи када дође до овакве ситуације и узнемиравање клијената након извршене услуге. Одговор који смо добили преносимо у цјелости:
"Такве ситуације су увијек прослијеђене надлежним тимовима који даље рјешавају ситуацију у складу са нашим интерним процедурама о којима, нажалост, не можемо даље дискутовати", одговорила је фирма "Глово".
(Телеграф)