Још увијек није познато шта је изазвало пад надстрешнице на Жељезничкој станици у Новом Саду, на којој је, према до сада познатим подацима, погинуло осам људи, док су двије особе у болници, а још двије дају знаке живота испод рушевина.
Како Телеграф.рс незванично сазнаје, реконструкција станичне зграде рађена је у двије фазе, а у првој је извршено само декоративно кречење надстрешнице. Тек у другој фази су вршени обимнији радови и укључивали су замјену постојећих облога испод и на ободима надстрешнице, извођење хидроизолације коришћењем полимерне мембране, замјена постојећих слова која означавају назив станичне зграде и затварање простора између постојеће надстрешнице и објекта стаклом.
Према незваничним сазнањима, реконструкција није подразумијевала никакве радове на постојећој конструкцији надстрешнице.
Такође, није вршена санација постојећих елемената нити додавања нових конструктивних елемената. Како незванично сазнаје Телеграф, надстрешница се ослања на постојеће греде и стубове објекта, као и на бетонску конструкцију на врху објекта, гдје је причвршћена затегама.
Главни фокус радова био је на уређењу ентеријера објекта, обнови фасаде окренуте ка перонима и реновирању перонских надстрешница.
Пројекат није укључивао никакве конструктивне интервенције на постојећој бетонској надстрешници јужне фасаде.
Надстрешница која је била је изграђена 1964. године, урушила се нешто прије 12.00 сати. Бука која се том приликом чула, узнемирила је грађане у већем дијелу града.
Испод рушевина се налазе двије особе, које су живе и покушава да се допре до њих.