Београд

У помфриту пронашла покварен зуб

  • Извор: Мондо.рс
  • 16.12.2023. 08:05

Једна Београђанка испричала је да је уз помфрит који је наручила у Мекдоналдсу на Зеленом венцу добила и нечији покварен зуб.

"Ми редовно поручујемо тамо у 'Меку'. Храну је покупио мој колега пошто нам је то близу посла, он оде и узме од њих у кеси упаковано све. Када смо јели све је било у најбољем реду све док се у једном трену нисмо сви згрозили када смо у храни, међу помфритом, на дну кутије видјели зуб", казала је Београђанка.

Како каже, истог трена звала је тај ресторан на Зеленом венцу гдје су узели храну, а пошто се нико није јављао звали су Ташмајдан, па Теразије - нико им се нигдје није јављао. Иста ситуација је, каже ова Београђанка, била са свим њиховим контактима за корисничку подршку.

Како је навела, Мекдоналдсу је послала два мејла. Истиче да је очекивала пристојну и нормалну реакцију, јер јој циљ није био да напада "Мекдоналдс" гдје често једе, већ да укаже на пропуст.


Занимљиво откриће у свемиру збунило астрономе

Занимљиво откриће у свемиру збунило астрономе

"Још прошле сриједе сам вам се обратила у вези ове доста ружне ситуације. Наиме, моје колеге су тог дана јеле из 'Мека', са Зеленог венца, а ја сам узела помфрит, када сам дошла до краја, у ћошку паковања је био зуб, окрњен, са пломбом", гласи садржај мејла који је послала, гдје је додала да мисли да би било пристојно да се купцу макар обрате, и додала да ће о свему да пише санитарној инспекцији.

Так тада је, након скоро 10 дана, стигао одговор жене из "Мекдоналдса", пише "Мондо".

"Она ми је наравно одговорила да, је са њихове стране све у реду и да не виде никакав проблем. Да разјасним, ни са ким се нисам нисам чула, нико ми се никад није обратио", прича ова згрожена Београђанка, и додаје да њу нико није ни позвао да разговарају телефоном.

Жена која је доживјела ову невиђену, благо речено, непријатност, доставила је и мејл са одговорима из "Мекдоналдса".

"Прије свега хтјели бисмо да Вам се захвалимо што користите услуге наших ресторана. Мишљење наших гостију нам је врло важно јер нам повратне информације омогућавају да сазнамо жеље и потребе наших гостију, а отворени смо и за све сугестије, све у циљу побољшања квалитета наших услуга", гласи дио мејла који је добила.


Ова пјесма може да вам спаси живот, тврде стручњаци

Ова пјесма може да вам спаси живот, тврде стручњаци

У одговору су истакли да жале због ове ситуације, и истакли да сва храна у овом ланцу брзе хране подлијеже ригорозним контролама квалитета.

"Без улажења у основаност Ваше притужбе, сва храна у Мекдоналдс ресторанима подлијеже стандардизованим процедурама, како припреме тако и чувања сировина и готових производа. Ради очувања квалитета, припремљена храна се служи у најоптималнијем року, а сви готови производи и сировине од којих се храна припрема испуњавају све стандарде квалитета производа, санитарне стандарде, као и ХАЦЦП стандарде", навели су у одговору из Мека, додајући да нико од запослених или гостију није могао да буде кривац за зуб у помфриту.

Како је рекла, такав одговор код ње је пробудио разочарање.

"Сигурно не бих некоме ставила зуб у кутију. Мени је само било важно да некако од њих добијем било шта нормално, неки нормалан мејл, одговор и неки нормалан коментар и у крајњем случају да их не чекам по десетак, петнаест дана да ми се уопште обрате. То стварно није било у реду", оцијенила је она.


Из освете обрисао податке фирме

Из освете обрисао податке фирме

Како наводе у одговору, управник ресторана на Зеленом венцу обавио је разговор са свим запосленима који су тог дана радили у смјени када је купљен проблематични помфрит у коме је био зуб, како то тврди Београђанка, те да док интерна истрага није била завршена нису били у могућности да одговоре.

"Ником од запослених није познато како се у купљеном помфриту нашао страни садржај. Поред тога, како наши запослени тврде да се страни садржај у помфриту није нашао њиховом кривицом, контактирали смо и добављача картонских паковања, као и добављача кромпира од кога се припрема помфрит. Од оба добављача смо добили исту информацију, а то је да у процесу производње картонског паковања и кромпира није могло да дође до тога да се страни садржај нађе у њиховим производима", рекли су јој из овог ланца ресторана брзе хране.

Указали су јој и на то да нису добили никакве сличне приговоре од осталих гостију у ресторанима широм Београда.

"Од великог броја услужених гостију нико није имао примједби на квалитет било ког производа. Поред тога и ресторан на Зеленом венцу је потврдио да тог дана, као и након тога, нико од гостију није имао примједби на квалитет послужене хране", навели су у одговору.

Оно што ју је додатно шокирало јесте, каже ова жена, ноншалантан приступ који су из "Мека" према њој имали.

"Питали су ме у мејлу да ми пошаљу купоне за оброке или да ме позову да будем њихов гост у било ком од ресторана у вријеме које мени највише одговара! Нагласили су да им се, уколико се одлучим за посјету ресторану унапријед најавим и вријеме и мјесто посјете. Још су ме питали да ли могу да на моју адресу становања из потписа мејла пошаљу купоне. Као шлаг на торту, још једном су ми се захвалили на послатом мејлу и навели да се надају да ћу наставити да користим њихове услуге", каже ова разочарана жена.


За зиму потроши свега 4 метра дрва: Открио своју тајну

За зиму потроши свега 4 метра дрва: Открио своју тајну

Како  каже, њени пријатељи адвокати су јој рекли да може да их тужи, уз велику вјероватноћу да добије на суду.

"Адвокати су ми рекли да ја њих могу да тужим, али толико далеко нећу да идем. Мени новац није потребан, само осјећам да ово овако не смије да се заврши. Мислим да они намјеравају да ако буду одуговлачили да ће све да се заборави", нагласила је она.

Тражила је и помоћ Удружењу за заштиту потрошача гдје су јој рекли да они не могу ништа ту и да мора да се обрати санитарној инспекцији.

"Када сам и ту коначно успјела да добијем некога, рекли су ми да то није санитарна инспекција више, да се они не баве тиме, односно да они не иду на терен. Добила сам мејл санитарне инспекције на који ми нико никада није одговорио на питање шта да радим", каже она.

Подвлачи да мисли да је циљ људи из Мекдоналдса да је исцрпе нереаговањем.

"Ја сам увјерена да они желе да оваквим ружним понашањем постигну то да ја изгубим вољу да истјерам правду на видјело. То им полази за руком, ја имам породицу, посао, не могу цијели дан да будем на телефону и зовем их. Због тога сам веома разочарана", закључила је. 

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 17:50 Револуције 1917 (Р)

    Револуције 1917 (Р)

  • 18:20 Емисија: Народ прича (Р)

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 20:00 Балкан фест: Европа пјева, снимак међународног музичког фестивала

    Балкан фест: Европа пјева, снимак међународног музичког фестивала

  • 22:15 Серија: Одметница (12+)

    Серија: Одметница (12+)