Потрошња на политичко оглашавање у САД прије избора износила је око милијарду долара за само недјељу дана, што је скоро 10 одсто укупног износа такве потрошње од почетка 2023. године, преноси "Ен-Би-Си њуз", позивајући се на аналитички портал АдИмпакт.
Раније је "Блумберг", позивајући се на Федералну изборну комисију, јавио да укупни трошкови за изборну трку у САД износе најмање 14,7 милијарди долара.
"Уочи избора у САД, нешто мање од милијарду долара потрошено је на политичко оглашавање током протекле недјеље... Овај износ, потрошен за само седам дана, представља скоро једну десетину потрошње на политичко оглашавање од почетка 2023", наводи се у извјештају.
Како се додаје, потрошња на политичко оглашавање у Сједињеним Државама од почетка 2023. године већ је достигла цифру од 10,4 милијарде долара.
Потпредсједник САД и кандидаткиња демократа Камала Харис потрошила је током недјеље дебате 20 пута више новца на оглашавање на друштвеним мрежама од републиканског кандидата Доналда Трампа, јавио је раније "Њујорк тајмс".
Како се наводи, Харисова је потрошила 12,2 милиона долара на оглашавање на Фејсбуку и Инстаграму у недјељи дебате, док је Трамп потрошио нешто више од 611.000 долара.
Осим тога, Камала Харис потрошила је десет пута више новца од Доналда Трампа на дигитално оглашавање откако је постала предсједнички кандидат демократа, што је знак да се кампање разликују у својим тактикама да дођу до бирача и малих донатора.
Откако је 21. јула предсједник Сједињених Америчких Држава Џозеф Бајден испао из трке за нови мандат, Харис је потрошила 57 милиона долара на огласе на "Гуглу" и "Мети" у поређењу са само 5,6 милиона долара колико је издвојио Трамп, показала је анализа "Фајненшел тајмса".