Вожња било којим огромним градом може бити велики стрес, колико год возач био искусан.
Непознате улице, гужве, бројне траке, скретања, кружни токови, семафори… Све то захтијева велику концентрацију и приличну количину живаца. Француска метропола није изузетак, прелијепи Париз, град свјетлости, град умјетности, љубави... И град без иједног знака СТОП!
У Паризу постоји више од 6.100 улица у којима је саобраћај често хаотичан, од познатих Јелисејских поља, преко бројних мањих и приступних путева без баријера између трака, па све до чувене Етоале, или "звијезде”, огроман кружни ток где се сусреће са чак 12 различитих путева. Све то без иједног знака "стоп”, на шта су навикли возачи у осталим дијеловима свијета. С друге стране, сви остали саобраћајни знаци постоје на париским путевима, преноси портал Б92.
Знак "стоп“ припада знацима "експресне команде“ (за разлику од оних који указују на опасност или обавјештење). То је једини саобраћајни знак који има облик правилног осмоугла, тако да је препознатљив и када се гледа од позади. Поставља се на споредним путевима без семафора на опаснијим раскрсницама тако да возач стаје и пажљиво гледа пут на који се укључује.
Зашто су Парижани одлучили да им то није потребно? Објашњење је прилично банално: возило са десне стране увијек има предност, било да је у питању раскрсница или кружни ток, тако да нема потребе за додатним знаком. Можда су у праву. Иако је заустављање (или незаустављање) на опаснијим раскрсницама препуштено нахођењу возача, статистика незгода показује да је Париз од 2009. до 2012. имао за четвртину мање саобраћајних незгода од Рима и за трећину мање од Лондона. Чини се да недостатак знакова за заустављање није значајно утицао на њихову црну статистику.
Занимљиво је да је неко вријеме у граду постојао само један знак за заустављање, који је постао својеврсна атракција. Налазио се на кеју Сент Егзипери близу обале Сене. Прије десет година мистериозно је нестао и од тада није постављен ниједан нови.