S vremena na vreme, mali detalji su ti koji vas mogu dovesti u nevolje. Takav je slučaj s gumenom oblogom oko kućišta pojačivača kočnica nekih Mercedesovih vozila prodatih između 2006. i 2012. godine.
Naime, navlaka koja okružuje kućište pojačivača kočnice može da privlači vlagu i, nakon dugog vremena ili značajnog izlaganja vodi, izazove koroziju na tom području.
Ako ovaj dio zarđa, može početi da curi i podrška kočionoj sili može da bude smanjena.
To može da zahteva više vozačeve sile prilikom kočenja, te povećavanje zaustavnog puta, dva scenarija koja su manje nego idealna, navodi "Jutarnji.hr".
U rijetkim slučajevima jake korozije, posebno jak manevar kočenja bi mogao dovesti do mehaničkog oštećenja pojačivača kočnice i sistem bi mogao da otkaže.
To je veoma loša vijest jer su kočnice obično najpotrebnije kada ih snažno koristite. Bez obzira na kontekst, gubitak kočionog sistema je značajan gubitak koji povećava rizik od sudara.
Treba napomenuti da ovaj sistem ne utiče na parkirnu kočnicu i da prije nego što dođe do kvara, vozači mogu da primijete da nešto nije u redu promjenom osjećaja papučice kočnice ili šištanjem i zvukovima strujanja vazduha kada su kočnice pritisnute.
Sveukupno, ovaj problem utiče na 292.287 vozila u SAD-u i 31.577 vozila klase ML, GL i R u Kanadi.
Konkretno, problem utiče na:
- AMG R63 iz 2007
- 2007-2009 GL320
- 2010-2012 GL350
- 2007-2012 GL450
- 2008-2012 GL550
- 2007-2009 ML320
- 2010-2011 ML450
- 2006-2007 ML500
- 2008-2011 ML550
- 2007-2009 R320
- 2006-2007 R500
- 2007-2011 AMG ML63
- 2006-2012 R350
- 2008 R550
Od 27. maja Mercedes će početi da kontaktira vlasnike vozila i od njih će se tražiti da svoja vozila dovezu do servisnog centra.