Izvor:
Krstarica
23.09.2025
13:02
Komentari:
0Prodavci koriste jednostavan psihološki trik da narandže izgledaju sočnije i zrelije čim ih ugledate na polici.
Феномен зову „илузија конфета“: боја амбалаже утиче на то како оку дјелује боја самог производа, па црвена мрежица чини наранџу визуелно интензивније наранџастом.
Због истог разлога грејп, мандарине и друго цитрусно воће топлих тонова такође се често пакују у црвено или наранџасто, док се лимунови обично стављају у жуте, а лимете у зелене врећице.
Сада када знате и за овај трговачки трик, при избору воћа не ослањајте се само на боју паковања него провјерите стварну свјежину и зрелост плодова.
Savjeti
1 sedm
0Zdravlje
1 mj
0Zdravlje
1 mj
0Savjeti
2 mj
0Zanimljivosti
3 h
0Zanimljivosti
7 h
0Zanimljivosti
7 h
0Zanimljivosti
7 h
0Najnovije
Najčitanije
15
31
15
30
15
27
15
22
15
19
Trenutno na programu