Јутјуб наставља да чини све што је у његовој моћи да спријечи кориснике да прескачу рекламе. Послије неколико случајева у којима су појачали борбу против ад-блокера, сада су из компаније одлучили да примијене нову тактику.
И даље можете да прескочите оглас након неколико секунди гледања притиском "Скип Адс" опције, али је сада толико смањена да једва можете да је "набодете".
Нови дизајн неће се свидјети многим корисницима, нарочито због тога што је промијењен облик (сада је као "пилула"), а истовремено је за двије трећине мања од претходника.
Приходи од огласа, логично, доносе много новца, па Јутјуб зато инсистира на њиховом приказивању. Ако не желите рекламе, увијек можете да купите Јутјуб премијум, на шта вас "љубазно" и подсјећају сваки дан.
Како преноси Андроид Полице, сада чак умјесто "Скип Адс" пише само "Скип", а текст ем је краћи, ем је направљен тако да буде готово провидан, па вам је знатно теже да прескочите рекламе.