Компанија Јутјуб је данас објавила на свом блогу да ће ускоро кренути у борбу са садржајем који генерише вјештачка интелигенција (АИ), да би заштитила партнере у музичкој индустрији и остале кориснике.
Како се наводи у саопштењу, фирма ће захтјевати од креатора да сами означе "реалистичан" садржај створен уз помоћ АИ када објављују видео снимке на платформи Јутјуб, наводи портал Верџ, преноси Танјуг.
Компанија истиче да се то посебно односи на садржај који је везан за теме као што су избори или текући сукоби.
За сада није познато шта Јутјуб сматра за "реалистичан" АИ садржај, а портпарол ове компаније Џек Малон наводи да ће корисници добити детаљне смјернице када се захтјев уведе сљедеће године.
Јутјуб ће омогућити корисницима да затраже уклањање видео снимака који "симулирају особу која се може идентификовати, укључујући њено лице или глас".
Дакле, ако особа постане жртва такозваног дипефејка, постоји процес који може да доведе до уклањања тог видео снимка.
Компанија наводи да ће "процијенити различите факторе приликом процјене ових захтјева", укључујући и то да ли је садржај пародија или сатира и да ли је жртва јавни чиновник или "позната особа."
Правила везана за партнере Јутјуба у музичкој индустрији ће бити достра строжа и на њих неће моћи да се примјени изузетак о "пародији и сатири".
У САД за сада не постоји закон који регулише коришћење АИ у овим случајевима, тако да се може рећи да Јутјуб "узима закон у своје руке", закључује Верџ.