Инстаграм тестира функцију која омогућава "закључавање" Рилова "тајним" кодом, али уз хинт (наговјештај).
Ово изгледа као нови начин на који креатори могу комуницирати с фановима, јер могу дијелити ексклузивне Рилсе с људима који ће вјероватно знати одговор на наговјештај.
На примјер, креатор би могао закључати Рил с наговјештајем "моја омиљена храна", а фанови би знали одговор. Друштвена мрежа у власништву Мете тестира функцију на свом налогу Дизајн те је подијелила закључани Рил који захтијева од корисника да унесу "тајни" код на основу наговјештаја који гласни "first# in the caption".
Први хештег који је наведен у опису био је "Threads". Након уноса исправног кода, корисници приступају Рилу који објављује да налог Дизајн покреће профил на друштвеној мрежи Трендс.
Ово би могли користити брендови за оглашавање нових производа или пак креатори који покушавају повећати ангажман својих пратиоца.
Нова функција је слична алату Ревеал, који омогућава креаторима да објаве скривени Story, који њихови фанови откривају слањем директне поруке.