Гранде

Ово је нови Фијат Панда који ће се производити у Србији

  • Извор: Агенције
  • 15.06.2024. 08:17

Фијат нас је све изненадио објавивши фотографије нове Панде мјесец дана прије свјетске премијере.

Српска јавност је нестрпљиво очекивала да коначно види нови модел Фијата који ће се производити у Крагујевцу.

Било је доста нагађања како ће изгледати финална верзија нове Панде, а имали смо прилике да видимо и разне концепте и незваничне рендере аутомобила.

Сада је продукцијска верзија пред нама, а сазнали смо и да возило носи ознаку Гранде Панда, што је и разумљиво јер је ауто значајно порастао у односу на претходне верзије.

Додик: Европска економија се руши без руских ресурса

Додик: Европска економија се руши без руских ресурса

Гранде Панда је конструисана на платформи која се може користити широм свијета и заправо је препакована верзија новог Цитроена Ц3.

Назив подсјећа на Гранде Пунто из 2005. године, који се такође кратко производио паралелно са претходником, наводи "Ауто магазин".

Добра вијест је да ће актуелна Панда бити у производњи до 2026. године и вјероватно ће јој промијенити име у Пандина.

То што је нова Фијат Гранде Панда препаковани нови Цитроен Ц3 и није неко изненађење. То је дио Стелантисове стратегије по којој се СТЛА Смарт механичка платформа користи за многе моделе.

Тако ће Гранде Панда дијелити механику не само са Цитроеном Ц3, већ и са новом генерацијом Опел Фронтере, али и моделима Пежо 2008 и Џип Евенџер.

У складу са том стратегијом ће се до 2027. године сваке године појавити ново возило на истој платформи. Она омогућава различите погонске технологије и може се користити у свим дијеловима свијета, почевши од Европе, Блиског Истока и Африке.

Фијат тако има могућност да развија моделе возила који одговарају локалним, индивидуалним потребама купаца широм свијета. На почетку ће Фијат Гранде Панда бити доступна са потпуно  електричним погоном и хибридном технологијом.

Фијат Гранде Панда, дизајнирана у Центро Стиле у Торину, дужине 3,99 метара, спада у Б-сегмент. Који милиметар је краћа од Цитроена Ц3.

Поплаве и клизишта однијели најмање 10 живота

Поплаве и клизишта однијели најмање 10 живота

Од њега би требало да преузме повољне цијене, али и погоне. То значи: потпуно електрични са 113 КС и лако-хибридни 1,2 бензинац са 136 КС.

Још увијек није јасно да ли ће касније бити додат основни бензинац са 101 КС из Ц3, али нас не би чудило да за цјеновно осјетљива тржишта као што је наше управо таква верзија буде доступна.

Дизајн каросерије Гранде Панде се разликује од Цитроена Ц3, иако са њим дијели пропорције из разумљивих разлога. Ипак, има и бројне стилске елементе који су омаж првој генерацији Панде.

Фотографије унутрашњости за сада нису објављене.

Када тачно и по којој цијени ће Гранде Панда бити пуштена у продају, још увијек није познато. Тренутно се само оквирно наводи “почетак у Европи, Блиском Истоку и Африци”. Фијат још увијек није објавио слике ентеријера.

Више ћемо вјероватно сазнати 11. јула 2024. током велике прославе Фијатовог рођендана, када ће Гранде Панда свечано бити представљена.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: