И током марта пала је продаја возила Тесла на кључним европским тржиштима, показују подаци британске кампање за промоцију електричних возила "ФаирЦханге".
Тесла извјештава о 3.157 продатих аутомобила у Француској, 911 у Шведској и 2.211 у Норвешкој у марту, што је пад од 36.83 одсто, 63.9 одсто и један одсто у односу на прошлу годину, према званичним подацима, преноси "Ројтерс".
У Данској су пријављена укупно 593 продата возила, што је пад од 65.6 одсто, а у Низоземској 61 одсто на 1536.
Тромјесечна продаја је пала за 41.1 одсто у Француској, 55.3 одсто у Шведској, 12.5 одсто у Норвешкој, 56.4 одсто у Данској и 49.7 одсто у Низоземској.
Тржишни удио Тесле у Француској је пао на 1.63 одсто у кварталу који је завршио у марту.
Раст у посљедњих мјесец дана је забиљежен у Португалу од два одсто, али продаја је на тромјесечном нивоу пала за 26 одсто, упркос убрзаном тренду куповине електричних возила у тој земљи.
"Ниједна марка аутомобила никада није доживјела такав глобални пад", рекао је Квентин Вилсон, оснивач кампање Фаир Цханге, преноси "АутоБлог".
Најновије
Најчитаније
20
22
20
18
20
17
20
13
20
05
Тренутно на програму