Нова друштвена мрежа која циља на млађу популацију, "Nocpace", почиње са радом у јуну ове године.
Себе називају "најдруштвенијом друштвеном мрежом", јер кажу да им је приоритет интеракција између корисника, прије него објављивање виралног садржаја.
Носпаце је направила Тифани Жонг, која је и сама припадница "генерације З", а како су из компаније рекли, већ је 500.000 људи на листи чекања па се чини као да ће имати добар старт.
Умјесто да се стресирају о детаљно уређеним објавама, апликација охрабрује кориснике да дијеле своје мисли онако како им навиру, било да је у питању нешто што тренутно једу, игра коју играју, књига коју читају или нешто друго.
Првенствено је апликација базирана на текстуалним објавама, а постоји и могућност да се корисници пребаце на опцију да виде објаве само својих пријатеља. Сваки профил може да се измијени - могу да се бирају боја, позадина и фонт налога, као и да се поставе статус везе и интересовања.
"Корисници могу да буду чудни или аутентични колико им је воља", рекла је Жонг за "Business insider".
Циљ нове друштвене мреже је, рекло би се, да покаже младим корисницима како је изгледало у вријеме када су "MySpace" и Фејсбук били најпопуларнији (и мање-више једини) алати за склапање веза и познанстава путем интернета.
"Сјећате се како је интернет био забаван прије огласа и алгоритама? Ми се сјећамо, и хоћемо то да вратимо", стоји у опису апликације на "App Store".