Њемачке машиновође од јутрос поново не раде и ово ће да буде најдужи штрајк њемачких жељезница у историји.
Штрајк, који је почео јутрос у 2.00 часа требало би да траје до понедјељка 29. јануара увече, представља четврту рунду индустријске акције у спору синдиката машиновођа ГДЛ са оператером жељезница компанијом "Дојче бан".
Штрајк је услиједио само двије седмице након претходног прекида рада, који је скоро потпуно паралисао национални жељезнички саобраћај у периоду од три дана.
"Сматрамо да морате да дођете за сто, морате да нађете компромисе. То је једини начин", рекао је портпарол "Дојче бана" новинарима, указујући на "масиван утицај на економију" шестодневног штрајка.
Истовремено, у штрајку су машиновође теретних возова.
Лидер ГДЛ-а Клаус Веселски рекао је за АРД да је спреман на компромис у спору око плата и радног времена, али је рекао да понуде "Дојче бана" нису довољне.
"Морамо да штрајкујемо дуже и јаче јер је управа жељезнице отпорна на савјете", рекао је он.