Smanjiće značajno zaustavni put prilikom kočenja.
Njemački dobavljač auto-dijelova ZF dizajnirao je novi sistem za kočenje kome za rad nije potrebna tečnostza kočnice ili hidraulika. Umjesto toga, silu kočenja obezbeđuje električni motor direktno na točku.
Dok bi osjećaj kočenja trebalo da odgovara hidrauličnim kočnicama, ZF obećava zaustavni put od 100 km/h do 0 km/h devet metara kraći od konvencionalnih kočnica, piše Revijahak.
Osim toga, domet električnih automobila trebalo bi da se poveća za 17 odsto zbog efikasnije rekuperacije.
Dobavljač takođe obećava niže troškove održavanja. Еmisija sitnih čestica je takođe manja.
ZF omogućava proizvođačima vozila da sastave svoj optimalni sistem kočenja od klasičnih hidrauličnih do novih električnih sistema, u zavisnosti od zahtjeva.
Hibridni oblici su takođe mogući sa, na primjer, hidrauličnim sistemom na prednjoj osovini i električnim sistemom na zadnjoj osovini.
Kompanija ne daje informacije o tačnom datumu lansiranja na tržište.
(b92)