Izvor:
Agencije
17.11.2023
12:27
Komentari:
0Francuska kompanija Sephora je drastično promijenila način na koji će se kupovati parfemi u njenim parfimerijama. Kako kaže, za sve su krivi lopovi.
Из Сепхоре су за CNN рекли да су све парфеме макнули с полица у САД-у. Умјесто парфема на полицама су тестери.
До сада су купци могли шетати по парфимерији, испробавати парфеме и када би се за неки одлучили, само би узели нераспаковану бочицу с полице те ју однијели на касу на наплату. То вријеме је, међутим, прошло.
Умјесто тога на полицама су изложени само тестери, а парфем који желите купити морају тражити од запослених да им донесу директно на касу.
Сепхорино козметичко царство је настало на пионирској стратегији “пробај прије него што купиш”. Из компаније сада поручују да их је велики број крађи натјерао да промјене стратегију, макар када су парфеми у питању.
CNN пише да је Сепхора закључала парфеме и увела додатно особље задужено за спречавање крађе.
Послије периода тестирања, компанија је увела промјене у свим својим парфимеријама у Сједињеним Америчким Државама, али сада су се на мети лопова нашле бочице за пробу парфема.
Najnovije
Najčitanije
16
06
16
06
16
02
16
00
15
54
Trenutno na programu