Извор:

Телеграф

Коментари:

0

Подијели:

Сергеј и његова супруга доживјели непријатност у Црној Гори

18.08.2025

15:20

Сергеј и његова супруга доживјели непријатност у Црној Гори

Жена глумца Сергеја Трифуновића, Исидора Мијановић, открила је шта јој се десило на љетовању на Ади Бојани.

Како је млада водитељка навела на друштвеним мрежама, хтјела је да исприча своју причу, како други не би наишли на исти проблем.

- Искуство са смјештајем на Ади Бојани. Пишем ово да се неко други не би осјећао непријатно на одмору и морао, као ми, да мијења смјештај усред љета. Кућица коју смо букирали прима 4 особе (има 4 кревета). Нас двоје смо је резервисали и унапријед платили пола укупне цијене. У ранијим случајевима то није била пракса - увијек смо плаћали депозит, а остатак по завршетку боравка. Када смо стигли, кућица се чинила симпатичном, али врло брзо смо открили проблеме - написала је Исидора, па открила да у смјештају ствари нису функционисале онако како је то стајало у огласу.

Веш машина

Уз овај трик ваша одјећа ће се мање гужвати приликом прања

- Клима уређај ради само два минута, па се гаси. Кућу је практично немогуће расхладити, нема веш машину, ормари су закључани локотом. Пријатељи су нам се накнадно придружили за викенд, и тада настаје први озбиљан проблем - власници нису дозволили боравак више људи у кући и тражили су да доплатимо. Број преспаваних ноћи контролисали су чак и комшије поред, које су врло често улазиле у наш простор без најаве, под изговором да поправљају ситнице које не функционишу - навела је Исидора.

Ипак, ту није био крај њиховим проблемима.

Грчка саобраћајна несрећа

Тешка несрећа на ауто-путу: Има погинулих и повријеђених

- Потом су кренули позиви и поруке, наизмјенично од госпође која издаје кућице на Бојани и власника. Поруке су биле неугодне, узнемиравајуће и без икаквог јасног објашњења, све до дана нашег одласка. Напомињем да је кућа уредно плаћена, укључујући и све доплате. Такође, из приче о непријатностима изостављам власникову супругу, која је била врло пријатна и угодна. Заиста је невјероватно да се власници и агенти овако односе према гостима у објекту који је у комерцијалне сврхе. Сматрам да је важно подијелити искуство како се други не би нашли у сличној ситуацији - написала је Исидора.

Large banner