Radmila Kocić Ćućić

Očuvanje jezika ključno za očuvanje nacionalnog identiteta

  • 21.02.2019. 20:45

Očuvanje jezika i pisma ključno je za očuvanje nacionalnog identiteta naroda, te je nacionalni zadatak da se djeci u osnovnim i srednjim školama približi značaj učenja i njegovanja srpskog jezika i ćirilice, rekla je pomoćnik ministra za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje Republike Srpske Radmila Kocić Ćućić.

Ćućićeva je istakla da je neophodno i da se u vannastavnim aktivnostima govori o očuvanju srpskog jezika, te izučava književnost.

"Naša kulturna, književna i duhovna tradicija materijalizovana je kroz naš jezik i želimo da djeca čitanjem i saznavanjem obogate svijest, te da dobijemo generacije koje mogu da prepoznaju šta je to važno za identitet naroda, ali i za formiranje ličnosti", rekla je Ćućićeva, koja je večeras u banjalučkoj Osnovnoj školi "Branko Radičević" prisustvovala programu obilježavanja Međunarodnog dana maternjeg jezika.

Ona je napomenula da su značajni srpski pisci svoja najveća djela pisali ćirilicom i za njih dobijali međunarodne nagrade, te da od njih treba svi da uče.

Međunarodni dan maternjeg jezika obilježava se 21. februara sa ciljem podizanja svijesti o značaju maternjeg jezika i multilingvizma.

Ovaj dan je uspostavio Unesko 1999. godine na prijedlog Bangladeša, a obilježava se od 2000. godine.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Наша Српска

    ' Наша Српска

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.