Želite rezervisati noć u hotelu, ove greške će vas skupo koštati

22.09.2025

17:12

Komentari:

0
Апартман хотел соба просторија
Foto: Vecislavas Popa/Pexels

Menadžeri hotela napravili su listu stvari koje ljudi najčešće rade pogrešno prilikom svog boravka i hotelu.

Evo koje greške ljudi u hotelima najčešće prave:

Ne rezervišete sobu direktno preko hotela

Ljudi često rezervišu sobu preko interneta ili posrednka, kako bi uštedeli novac. Osoblje hotela ističe da je to greška.

Često nismo u mogućnosti da refundiramo noćenje ako je vaše putovanje neočekivano otkazano. Isto tako, nećete dobiti beneficije lojalnosti ili će vam treća strana naplatiti naknade za promjene u posljednjem trenutku - objasnio je Čejs Kristijan, direktor hotela u Hantsvilu u Alabami.

Ne informišete se šta sve hotel nudi

Jovana Jeremić

Jovana Jeremić se bori sa ozbiljnim porokom, otkrila detalje

Prema Ivani Gonzales, direktorki hotela u Majamiju, mnogi gosti se ne raspituju o pogodnostima i uslugama koje su im dostupne sve dok se njihov boravak ne završi.

- Često čujemo od gostiju da nisu znali da su im neke stvari obezbijeđene u hotelu, bilo da su u pitanju dodatni jastuci ili čak preporuke za lokalne atrakcije - rekla je Gonzales.

Ne tražite sredstva za higijenu

Kada putujete često se dešava da zaboravite da spakujete četkicu i pastu za zibe, šampon ili kremu za ruke. U mnogim hotelima možete besplatno da dobijete razna sredstva za higijenu, samo ako ih zatražite.Gostima se nude paste i četkice za zube, češljevi, maramice za skidanje šminke...

- Kada sam radila na recepciji jednom prilikom je gost rekao da hitno mora da pronađe prodavnicu jer je zaboravio četkicu za zube i nije oprao zube četiri dana - rekao je Patrik van den Aakster, menadžer recepcije u jednom hotelu u Holandiji.

Александра Пријовић-03092025

Filip emotivnim riječima čestitao Aleksandri rođendan: ''Znaj da si voljena..''

- Obavestio sam ga da mi zapravo obezbjeđujemo besplatne četkice za zube na recepciji. Bio je iznenađen i priznao da nije ni pomislio da pita - dodao je Patrik.

Ne rezervišete spa tretmane ili restorane unapred

Savjet gostima je da rezervišu spa tretmane i restorane u hotelu odmah nakon što rezervišu hotelsku sobu kako bi bili sigurni da imaju svoje mjesto prije nego što stignu u hotel.

U mnogim hotelima osoblje navodi da ih nervira kada gosti ne mogu da uživaju u svim uslugama i pogodnostima hotela, samo zato što se nisu potrudili da rezervišu svoje mjesto na vrijeme.

Ne informišete se kada tačno možete da se prijavite ili odjavite

Većina hotela ima standardno vreme prijave i odjave. Uz to, obično postoji određena fleksibilnost ako unapred pitate da se prijavite ili odjavite ranije.

- Ako treba da prilagodite vrijeme prijavljivanja ili odjave, obavestite hotel o tome prije nego što stignete - rekao je Gonzales.

Hoteli su često fleksibilni po pitanju zahtjeva gostiju, prenosi Hufpost.

Podijeli:

Large banner