Umjesto "saobraćajne revolucije" u Banjaluci, česte saobraćajne nesreće postale su svakodnevnica Banjalučana.
Sinoć je u Banjaluci došlo do četiri saobraćajne nesreće od kojih su dvije, nažalost, bile sa smrtnim ishodom u kojima su život izgubila dva pješaka.
Saobraćajne gužve u Banjaluci, koje su kulminirale uporednom izgradnjom raskrsnica na oba tranzita, svakodnevno su vidljive u gradu.
Građani opravdano strahuju za svoju bezbjednost, jer su oštećeni putevi nerijetko uzrok saobraćajnih nezgoda.
Zbog loših saobraćajnica, rupa na putevima, vozači ostaju bez točkova, što može ugroziti bezbjednost svih učesnika u saobraćaju.
Nezavršeni kružni tokovi, asfalt prokopan, kiša puni rupe vodom - sve je to dio "saobraćajne revolucije".
Zbog toga i ne čudi što upravo Banjaluka prednjači po broju saobraćajnih nezgoda u Srpskoj.
Na gužve i loše puteve upozoravali su i stručnjaci. Kažu da su to često razlozi saobraćajnih nezgoda koje mogu ugroziti život svih učesnika u saobraćaju.
Iako je saobraćajni kolaps u Banjaluci već postao "normalna pojava", ulice ne smiju biti prekrivene rupama, kako bi bar smanjili mogućnost nezgoda.
Mnogo započeto, a gotovo ništa završeno - tako bi se mogla opisati "saobraćajna revolucija" u najvećem gradu Srpske, koji kao takav, zaslužuje da ima daleko kvalitetniju infrastrukturu.