Redit je upravo ostvario profit po prvi put u svojoj istoriji dugoj 20 godina, a ima i rekordnih 97,2 miliona aktivnih korisnika dnevno, što je 47 odsto u odnosu na 2023.
Nekoliko puta tokom kvartala cifra je premašila 100 miliona, a izvršni direktor i suosnivač Stiv Hafman rekao je u pismu akcionarima da je bila “dugogodišnja prekretnica” za sajt.
U značajnom preokretu, Redit je prijavio profit od 29,9 miliona dolara, što je ogromno poboljšanje u odnosu na gubitak od 575 miliona koji je pretrpio ranije ove godine u prvom kvartalu.
Glavni razlog za ovaj dobar učinak je prihod od reklama (315,1 miliona dolara), što je za 56 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, i “druge prihode”, što uključuje ugovore sklopljene sa kompanijom Gugl da bi se omogućilo korišćenje Redit sadržaja za obuku njihovih AI modela.
"Bio je ovo još jedan snažan kvartal za Redit i naše zajednice jer smo postigli važne prekretnice, uključujući nove nivoe korisničkog saobraćaja, rast prihoda i profitabilnost“, rekao je Hafman u utorak.
Izvršni direktor je rekao da je do sada ove godine Redit bio šesta guglovana riječ u SAD, jer se ljudi sve više okreću platformi za odgovore, savjete i zajednice, piše B92.