Češki proizvođač je objavio fotografije i tehničke detalje nove verzije modela Fabija.
Nakon što je početkom meseca objavila dizajnerske crteže, Škoda je i zvanično predstavila model Fabia Monte Carlo, sportski paket opreme svog popularnog gradskog automobila.
Verziju Monte Carlo odlikuju pre svega vizuelni dodaci koji vozilu daju sportski izgleda, kao i specijalna sportska sedišta i ukrasni elementi u enterijeru, dok je kupcima dostupan širok izbor motora.
Treći model u Škodinoj gami koji nosi oznaku Monte Carlo (nakon Scale i Kamiqa), ima crne ukrasne elemente na spoljašnjosti, uključujući masku hladnjaka, detalje na pragovima, kućišta retrovizora, mali krovni spojler i zadnji difuzor.
Tu su još i oznaka "Monte Carlo" na prednjim blatobranima, zatamnjena stakla i crni "Škoda" natpis na vratima prtljažnika. Dvobojna karoserija (crni krov i stubovi) dostupna je kao opcija.
LED farovi (opciono full-LED) i svetla za maglu su standard, zajedno sa kompletom sjajno-crnih 16-inčnih Proxima aluminijumskih felni. Oni koji žele nešto sportskiji izgled mogu nabaviti opcione 17-inčne Procyon točkove (prikazani na promo fotografijama), ili još veće 18-inčne Libra točkove.
Unutrašnjost je obložena tamno sivim materijalima, sa crvenim detaljima po celoj kabini. Tu su i pomenuta sportska sjedišta sa integrisanim naslonima za glavu, upravljač presvučen kožom sa ravnim donjim dijelom, papučice nožnih komandi od nerđajućeg čelika, LED ambijentalno osvjetljenje i detalji u stilu ugljeničnih vlakana na komandnoj tabli.
Opcioni dodaci uključuju digitalnu instrument tablu od 10,25 inča sa grafikom specifičnom za Monte Carlo verziju, vrhunski Amundsen multimedijalni sistem sa ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 9,2 inča, grijani volan i još mnogo toga.
Fabia Monte Carlo može se kombinovati sa četiri motora iz Škodinog asortimana, uključujući atmosferski trocilindarski 1.0 MPI sa 80 KS (59 kW), turbobenzinac 1.0 TSI u opcijama sa 95 KS (70 kW) ili 110 KS (81 kW) i, u samom vrhu ponude, četvorocilindarski 1.5 TSI proizvodi 150 KS (110 kW).
Ovaj poslednji je ekskluzivno dostupan sa sedmostepenim DSG mjenjačem sa duplim kvačilom i ujedno je najprikladniji izbor za Monte Carlo verziju, s obzirom da omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 8 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 km/h.
Fabia Monte Carlo u kombinaciji sa najsnažnijim 1.5-litarskim motorom vjerovatno je najsportskija verzija četvrte generacija ovog modela koja će moći da se kupi, jer su veoma male šanse za Fabiju RS/vRS.
Škoda za sada nije objavila cijene ovog modela koji će biti dostupan u Evropi tokom proljeća.