Izvor:
B92
04.03.2025
14:16
Komentari:
0Tojota drži titulu najprodavanijeg svjetskog proizvođača automobila još od 2020. godine, kada je pretekla Folksvagen. Kako Nijemci planiraju da uzvrate udarac? Još jednim SUV-om.
Иако се чинило да више нема мјеста за још један нови модел са повишеним клиренсом, Фолксваген доказује супротно.
Тера је приступачни СУВ намијењен првенствено Бразилу и Аргентини, гдје је конкуренција у сегменту поткомпактних кросовера све жешћа.
Ако вам Тера изгледа као смањени Тигуан, нисте једини. Типичан конзервативни ВW дизајн присутан је и овдје, али у компактнијем издању.
Богатије опремљене верзије добијају двобојне алу фелне и црни кров, али нема свјетлосних трака као код већих глобалних Фолксвагенових модела.
Димензије и позиција у Фолскваген гами
Фолксфаген још није открио техничке спецификације, али је потврђено да је Тера мања од Таоса који се продаје у Сједињеним Државама. Димензијама и ијценом биће испод модела Т-Крос и Таиго/Нивус.
Тера је дугачка око 4 метара, што је чини једним од најмањих СУВ модела у понуди Фолксваген.
Као и екстеријер, унутрашњост је једноставна и функционална. Велико изненађење је што су контроле за климу засебне, а не интегрисане у централни екран.
Панел осјетљив на додир подсјећа на освежени Артеон, док је волан са класичним тастерима, а ту је и класична ручица ручне кочнице, што је све рјеђа појава код нових Фолксваген модела.
ВW Тера ће користити турбо-бензински 1.0 литарски троцилиндарски мотор, упарен са аутоматским мјењачем.
Јефтиније верзије ће вјероватно имати мануелни мјењач.
Очекује се да ће СУВ бити доступан искључиво са погоном на предње точкове.
Производња модела Фолксваген Тера одвијаће се у Бразилу, а на тржиште стиже крајем године.
Главни ривали у Јужној Америци биће Фиат Пулс, Цитроен Басалт и Рено Кардиан, који се такође боре за купце у сегменту јефтиних поткомпактних СУВ модела, преноси б92.
Najnovije
Najčitanije
15
45
15
40
15
39
15
35
15
34
Trenutno na programu