Large banner

Kia planira nove hečbek modele za Evropu

09.06.2025

09:55

Komentari:
Киа планира нове хечбек моделе за Европу

Kia je posvećena lansiranju više hečbekova i limuzina, umjesto da se u potpunosti fokusira na SUV vozila, dok se priprema za evropsko lansiranje SUS i električnih hečbekova.

У ексклузивном разговору за "Аутокар", извршни потпредсједник Кије, Тед Ли, рекао је да и даље постоји потражња хечбек модела, посебно у Европи. Потврдио је и да ће компанија наставити да их нуди, уз најаву лансирања потпуно нових породичних хечбек модела.

Први од ових нових хечбекова, ЕВ4, биће први електрична Киа који ће се производити у Европи. Хечбек ће се производити у Кијиној фабрици у Словачкој, али ће се такође нудити као лимузина увезена у Европу из Јужне Кореје.

Њему ће се придружити нови К4, који је представљен у хечбек форми на овогодишњем салону аутомобила у Њујорку и на крају ће замијенити одлазећи Сид у Европи.

ЕВ4 замјењује Сид у словачкој фабрици, тако да ће К4 бити увожен у Европу из Кијине фабрике у Мексику, како у хечбек тако и у лимузинској варијанти.

Караван верзија К4 је такође примјећена на тестирању, што би требало да буде троструки моделски асортиман за К4 прије очекиваног лансирања касније ове године.

У ширем смислу, Ли вјерује да Киа тренутно има "јаку позицију у Европи". Додао је: "Посебно у Великој Британији, гдје имамо веома јак став."

Иако је продаја Кије у Европи благо опала у 2024. години, ипак је порасла за више од 30 одсто од 2020. У Великој Британији, Киа је продала више од 100.000 аутомобила три године заредом и тренутно је трећи најпродаванији бренд у 2025. години.

Повећана конкуренција у Европи од стране кинеских брендова ствара "тешко тржиште", признао је Ли, али ће Киа настојати да додатно ојача своју постпродајну услугу и снабдијевање дијеловима.

"Морамо да ојачамо предности Кије на тржишту", рекао је.

Киа се неће уплести у цјеновни рат у Европи због нове конкуренције и неће "гурати" аутомобиле на тржиште; умјесто тога, задржаће фокус на преосталим вриједностима, што сматра дјелимично одговорним за "одрживи раст" који је бренд уживао, преноси "АутоБлог".

Ли је рекао да је Киа то постигла одржавањем "стратегије привлачења потражње", којом се аутомобили не гурају дилерима и купцима по сниженим цијенама, већ се производе и продају према потражњи купаца. Описујући ово као "здрав циклус", Ли је рекао: "Можда звучи веома лако, али у стварности захтијева веома јаку одлучност и осјећај принципа."

Podijeli:

Tag:
Large banner
Small banner
  • Najnovije

  • Najčitanije

Small banner

Trenutno na programu

9:00

Krvavo cvijeće S02 EP 174 (R, 12+)

serijski program

9:55

Teletrgovina

teletrgovina

10:10

Od jutra do sutra EP 34 (12+)

serijski program

10:55

Teletrgovina

teletrgovina

11:10

Ko te šiša

serijski program

11:35

Teletrgovina

teletrgovina

11:55

Vremenska prognoza

vremenska prognoza

Small banner
Small banner