Izvor:
Mondo.rs
02.09.2024
12:26
Američki "J. D. Power" ispitao je više od 80.000 kupaca novih automobila o tome koje tehničke karakteristike im se dopadaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još uvijek pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole, a šta im smeta.
Потрошачи приликом уласка у возило не виде вриједност у екранима за сувозаче или читачима отиска прста приликом уласка у возило, али воле надзор мртвог угла и паметну контролу климе, пише ХАК Ревија. Резултати показују да аутомобилска индустрија још увијек учи без којих врста технологије људи не могу да живе и шта ће их највјероватније изнервирати када им буде понуђено.
Хеад-уп дисплеји за сувозаче, на примјер, нису нешто у чему возачи виде вриједност. "J. D. Power" примјећује да се у само 10% возила свакодневно вози сувозач на предњем сједишту, због чега постављање екрана није превише смислено.
Контроле покрета које омогућавају возачу да прилагоди ствари превлачењем прста у ваздуху такође немају резона, а корисници пријављују да су проблематичне и да им недостаје функционалност. Или, како "J. D. Power" каже, контроле покрета, читачи отисака прстију и системи за препознавање лица безуспјешно покушавају да ријеше проблем за који власници нису знали да га имају.
Najnovije
Najčitanije
17
49
17
42
17
42
17
14
17
11
Trenutno na programu