09.03.2024
17:45
Mjerna šipka za nivo ulja u motoru ima jasno obilježene indikatore za maksimalan i minimalan dozvoljen nivo i ako ne želite probleme potrudite se da nivo bude između ove dvije oznake.
Опште познато је да мањак уља у мотору може да има катастрофалне посљедице али са друге стране и даље постоји мит да додавање мало више уља него што показује шипка не може да шкоди, каже Еберхард Ланг из ТУВ СУД-а.
Међутим, у случају преливањем, уље улази у усисни тракт кроз вентилацију картера. Уље може оштетити катализатор. У екстремним случајевима то може довести до потпуног оштећења мотора, преноси Ревија ХАК.
Најбоље је провјерити ниво уља након отприлике 1.000 километара. Ако се налази у означеном дијелу мјерне шипке, неће бити проблема, каже стручњак из ТУВ СУД.
Неки произвођачи, као што је на примјер Киа, објавили су савјете у вези са прекомјерним доливањем уља и шта се може догодити ако то учините а то су сљедећи проблеми:
1) Цурење уља
2) Мирис запаљеног моторног уља
3) Дим из мотора
4) Испуштање (веће количине) дима из издувне цијеви
5) Мотор производи чудне звуке.
Najnovije
Najčitanije
22
59
22
48
22
46
22
33
22
12
Trenutno na programu
0:30
Centar dana (R)
infotejnment
2:00
Narod priča (R)
reportažna emisija
2:30
Autošop magazin (R)
sportski program
3:00
U miks zoni (R)
sportski program