23.07.2024
15:35
Komentari:
0Kao dio svoje strategije U Kini, za Kinu, marka Volksvagen pokušava stabilizovati tržišni udjel, koji je u opasnosti zbog frontalnog napada niza kineskih marki. Njemački proizvođač automobila predstavio je prvi model nove Volksvagenove podmarke: "ID. UNYX". Nova marka i novi SUV dijele ime, dakle električni kupe SUV zvaće se "ID. UNYX", kao i cijela nova podmarka automobila, koju će uskoro pratiti i nova vozila.
Кажу у Волксвагену да нови аутомобил карактеризује прогресиван дизајн, паметно комбиновање човјек-машина (ХМИ) с персонализованим 3Д аватаром и дометом од више од 600 километара.
"ID. UNYX" је намијењен кинеском тржишту и најновија је фаза развоја интелигентних умрежених возила из Волксвагена. С новим моделом Волксваген отвара и 40 трговина у 20 градова које ће носити назив UNYX.
Планирано је проширити понуду модела нове Волксваген подмарке "ID. UNYX" с још четири возила у сљедеће три године уз новооткривени аутомобил. То ће укључивати СУВ-ове, као и лимузине.
"ID. UNYX" је настао у Волксвагеновом новом центру за иновације и развој у Хефеију у источној Кини. Ова локација усмјерена је искључиво на развој најновије генерације паметних електричних возила за локално тржиште. "ID. UNYX" се такође производи у Хефеију, у једној од најнапреднијих творница електричних возила Волксваген групе, преноси "РевијаХАК".
Najnovije
Najčitanije
21
57
21
34
21
25
21
20
21
17
Trenutno na programu