Izvor:
Agencije
02.04.2025
16:42
Komentari:
0Američka tehnološka korporacija Meta je ponovo omogućila korisnicima društvene mreže Fejsbuk da na svom "fidu" vide samo objave, priče i video-snimke svojih prijatelja, bez reklama ili preporuka.
Компанија је примијетила да је временом Фејсбук проширио могућности група, побољшао видео и рекламне платформе, али је "магија пријатеља" у међувремену изблиједила, а нова подешавања треба да врате друштвену мрежу њеним коријенима и комуникацији са вољенима.
Промјена је најприје ступила на снагу у Сједињеним Америчким Државама и Канади, а корисници могу да путем нове картице "пријатељи" (Friends) сами уведу жељена подешавања.
"Некада мјесто за преглед захтјева за пријатељство и људи које можда познајете, картица 'пријатељи' ће сада приказивати приче ваших пријатеља, 'рилсове', објаве, рођендане и захтјеве за пријатељство", наводи се у саопштењу на веб страници фирме Мета.
Фирма наводи да друштвене мреже "треба да буду заиста друштвене" и најавила да ће увести још забавних, једноставних искустава која ће омогућити корисницима да се лакше повежу.
Najnovije
Najčitanije
23
00
22
58
22
43
22
40
22
36
Trenutno na programu