Izvor:
Tanjug
03.03.2025
10:12
Južnokorejci u prosjeku provode dva sata dnevno na Jutjubu, globalnoj platformi za video striming, pokazali su podaci istraživanja koje je sproveo IGAWorks.
Житељи Јужне Кореје су од уторка заједно провели 69,65 милиона сати на Јутјубу, пренијела је агенција Јонхап.
Према подацима истраживања, регистровано је 29,99 милиона дневно активних корисника у Јужној Кореји при чему је сваки корисник на Јутјубу провео у просјеку 139,37 минута дневно.
Подаци ИГА Воркс-а су показали и да је Инстаграм од уторка имао 13,4 милиона дневно активних корисника у Јужној Кореји, при чему су корисници трошили у просјеку 50,58 минута на тој апликацији.
КакаоТалк, најпопуларнији мобилни месинџер у Јужној Кореји, који води компанија "Какао", пријавио је 37,16 милиона дневно активних корисника, који су просјечно користили месинџер 30,12 минута на дневном нивоу.
Najnovije
Najčitanije
Trenutno na programu