Izvor:
ATV
11.11.2024
19:42
Komentari:
0Kako bi izbjegli oglase na Jutjub, neki korisnici koriste blokatore oglasa ili se povezuju preko VPN-a sa zemljama koje imaju niže cijene pretplate, kako bi kupili Jutjub premijum. Međutim, ove metode nisu zvanično odobrene, pa Jutjub posljednjih godina preduzima razne mjere kako bi blokirao „zaobilazne“ aktivnosti. Ipak, jedan pretraživač i dalje uspješno zaobilazi reklame na ovoj popularnoj platformi.
Раније су корисници користили ВПН како би се повезали са земљама попут Турске, Индије и Украјине, гдје су могли по повољнијим цијенама да се претплате на Јутјуб премијум пакет. Међутим, недавно је велики број корисника добио званична обавјештења која забрањују претплате из других региона, захтијевајући да користе локалне кредитне картице за продужење претплате. Корисници који су користили овај „дигитални имигрантски“ трик изразили су незадовољство, називајући то „депортацијом“.
Неки корисници су, међутим, подијелили друге начине за заобилажење овог правила. Истичу да постоје земље попут Албаније и Молдавије, гдје Јутјуб не приказује огласе, што значи да коришћењем ВПН-а за повезивање са овим земљама корисници могу уживати у Јутјуб без огласа, без потребе за икаквим плаћањем. Тестови показују да овај метод функционише, али Јутјуб би ускоро могао да предузме мјере за његово блокирање.
Поред тога, неки корисници су након пријема Гугл обавјештења, која забрањује гледање из других региона, контактирали подршку и навели да тренутно живе у Турској, те користе кредитне картице из других земаља. Међутим, званичници су захтијевали додатне доказе, што указује на то да овај трик неће моћи да функционише без релевантних доказа, пише ЛТН.
Ипак, многи корисници савјетују да је најбољи начин куповина Јутјуб премијума у сопственој земљи. „Најједноставније је покренути породични план и не ризиковати стално забрану приступа.“
Док Гугл хром, Сафари или Мозила могу блокирати рекламе само уз додатне екстензије, са претраживачем Брејв (Brave) је потпуно другачије. Инсталирање екстензија на популарним претраживачима захтјева и активан мејл налог. Када Јутјуб детектује употребу популарних блокатора, пријети суспензијом вашег мејла. Са Брејвом је нешто другачије. Он у себи има интегрисан блокатор реклама, тако да су немогуће било какве рестрикције.
Овај изразито популарни претраживач оцјењују и као бољи од Хрома или Мозиле, али је против њега вођена велика прљава кампања. Због тога не ужива велику популарност, али све више је стиче управо због своје политике према огласима. Често је на мети критика инфлуенсера и јутјубера, али разлог је више него очигледан.
Najnovije
Najčitanije
Trenutno na programu