m:tel kampanja "Nema brige za gige" nagrađena za najbolju upotrebu videa i multimedije

12.06.2024

17:20

Komentari:

0
м:тел кампања "Нема бриге за гиге" награђена за најбољу употребу видеа и мултимедије

CIM awards događaj koji okuplja najbolje agencije, kreativce, inovatore iz regije i sve slobodne umove koji svojim radom prave iskorake u svijetu kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija, ove godine je održan od 6. do 9. juna u Kotoru u Crnoj Gori.

У веома јакој конкуренцији у оквиру CIM awards за најкреативније идеје и кампање претходне године у регији, м:тел кампања "Нема бриге за гиге", освојила је награду за најбољу употребу видеа/мултимедије.

„Ова награда није само признање за креативни подухват, већ и потврда континуиране сарадње креативног тима агенције CIM awards  и компаније м:тел коју демонстрирамо годинама“, истакли су из м:тел-а.

Кампања „Нема бриге за гиге“, која је већ добила престижне награде на Но Лимит БХ Адвертисинг фестивалу, одржаном крајем прошле године у Сарајеву истакла се својом иновативношћу, оригиналношћу и ефикасношћу. Креирана с циљем да истакне бенефите м:тел услуга, кампања је постигла невјеројатан успјех и добила значајна признања у маркетинг индустрији.

Креативност, иновација и професионалност су кључни стубови на којима почива свака успјешна кампања, а агенција Aquarius Group и м:тел су то још једном потврдили. 

Видео за кампању "Нема бриге за гиге" можете погледати на линку.

Podijeli:

Tag:
Large banner