Izvor:
Agencije
19.02.2025
16:13
Fejsbuk je najavio da će svi lajv snimci biti automatski brisani nakon 30 dana, uz 90 dana roka korisnicima da odluče šta da urade sa svojim starim snimcima.
Корисницима ће бити омогућено да преузму снимке, пребаце их у клауд или их конвертују у Рилс формат.
Фејсбук је недавно објавио радикалну промјену у вези са чувањем лајв снимака, која ће од сриједе промијенити начин на који корисници ове популарне друштвене мреже могу управљати својим садржајем. Умјесто да снимци остају сачувани без временског ограничења, сви лајв видео записи биће аутоматски избрисани након 30 дана. Ова промјена погодиће сваког корисника који је икада емитовао лајв видео на Фејсбуку.
У циљу олакшања ове транзиције, Фејсбук је одлучио да корисницима омогући период од 90 дана да одлуче шта желе да ураде са својим претходним снимцима прије него што буду трајно обрисани.
Корисници који желе да сачувају своје видео записе могу да преузму снимке на своје уређаје, пребаце их на клауд сервисе као што су Гугл Драјв или Дропбокс, или их трансформишу у Рилс, формат који ће и даље бити доступан на њиховим профилима.
Процес чувања старих лајв снимака биће поједностављен. Након што корисници уђу на свој профил, добиће обавјештење са могућношћу да масовно преузму све своје лајв видео снимке.
Такође, снимци могу бити директно пребачени на повезане клауд сервисе, што је посебно корисно за кориснике са ограниченим простором на уређајима. Тиме Фејсбук пружа корисницима више флексибилности, омогућавајући им да сачувају садржај који им је најважнији.
Фејсбук образлаже ову одлуку као корак у складу са индустријским стандардима. У поређењу са конкуренцијом, као што је Твич, који снимке партнера и афилијација чува само 60 дана, а обичне стримере тек 14 дана. За оне који сматрају да им је потребно више времена, Фејсбук нуди опцију продужетка за још шест мјесеци прије него што снимци буду дефинитивно обрисани.
Ова стратегија има за циљ да помогне у одржавању ефикасности у управљању подацима и омогућава бољу организацију простора на серверима. С обзиром на то да је заштита приватности и ефикасно управљање садржајем постало кључна тема на интернету, Фејсбук се све више оријентише према транспарентности и корисничкој контроли.
Najnovije
Najčitanije
10
57
10
57
10
51
10
36
10
28
Trenutno na programu
9:00
Krvavo cvijeće S02 EP 174 (R, 12+)
serijski program
9:55
Teletrgovina
teletrgovina
10:10
Od jutra do sutra EP 34 (12+)
serijski program
10:55
Teletrgovina
teletrgovina
11:10
Ko te šiša
serijski program
11:35
Teletrgovina
teletrgovina
11:55
Vremenska prognoza
vremenska prognoza