Izvor:
Telegraf
11.09.2025
18:32
Komentari:
0O pjesmi i spotu “ADHD” regionalne muzičke zvijezde Milice Pavlović ne prestaje da se priča, a milion pregleda na “Jujubu” za kratko vrijeme pokazuje da nam se smiješi hit godine. Za rekordna dva sata od objavljivanja pjesma je završila na trendingu u svim zemljama regiona, dok je u Austriji odmah isplivala na prvo mjesto.
Позитивни коментари се нижу из минута у минут, а истичу се они који поручују да је стигла нова Милица, да је никад љепша и да не могу да дочекају нови албум за који музичка звијезда каже да ће бити нешто иновативно и другачије у њеној каријери, али досљедно њеном сензибилитету и стилу.
Спот за пјесму “АДХД” је рађен по узору на свјетске модне едиторијале и научно-фантастичне приче, као што је серија “Westworld” у којој, баш као и у Миличиној екранизацији пјесме, доминира минималистичка и хладна естетика. У овом споту, Милица ни у једној сцени нема деколте, провокативну одјећу и јаку шминку, али сви коментаришу да је још једном поставила модне трендове.
Како сазнајемо, за снимање спота рентиран је сеф у којем се чувао скупоцени накит који је Милица носила на сету, а чија је вриједност неколико хиљада евра. Највећу пажњу привукла је “Swarovski Millenia” огрлица чија се вриједност процјењује на 1.000 евра. Из исте колекције музичка звијезда је понела наруквицу чија је цијена 300 евра, док прстен из колекције “Луцент” кошта 250 евра.
С обзиром на то да Милица важи за звијезду која је увијек обучена без грешке и да многе дјевојке проналазе инспирацију у њеним стајлинзима не изненађује нас што је и овог пута одушевила.
Иначе, поред публике која је одушевљена новом пјесмом, Милици су на хиту јавно честитале и бројне колеге као што су Саша Матић, Николија, Рада Манојловић…
(телеграф)
Najnovije
Najčitanije
21
26
21
26
21
22
21
16
21
09
Trenutno na programu