Interesuje me šta tačno dobijamo ovom takozvanom ‘saobraćajnom revolucijom', osim skretanja pažnje sa neispunjenih gradonačelnikovih obećanja, ali i nerada u gradskoj skupštini, pita se Dejan Lolić, predsjednik Gradskog odbora DNS Banjaluka.
Interesuje me šta tačno dobijamo ovom takozvanom ‘saobraćajnom revolucijom’, osim skretanja pažnje sa neispunjenih gradonačelnikovih obećanja, ali i nerada u gradskoj skupštini, pita se Dejan Lolić, predsjednik Gradskog odbora DNS Banjaluka.
“Ovo je, vrlo vjerovatno, pokušaj da se skrene pažnja sa činjenice da je Grad izgubio veliki broj parking mjesta u centru. Sada naši sugrađani, sve i da žele da plate parking koji je poskupio bez realne potrebe, nemaju puno opcija gdje da parkiraju automobile”, kaže Lolić.
Lolić pita da li će novi, gromoglasno najvaljivani, režim saobrćaja riješiti gužve na semaforima kod Mljekare, Merkatora, Audi servisa, zatim kod Voćara, za Rakovačke Bare, tranzita i Rosulja, Čajaveca i tranzita, kružnih tokova kod crkve Svete Trojice, Adiko banke...
On dodaje da ostatak saobraćajne infrastrukture u Banjaluci nije spreman za ove promjene i da se ovom izmjenom ništa spektakularno neće desiti po pitanju smanjenja gužvi u gradu.
“Apelujem na sugrađane da u narednim danima budu strpljivi zbog mogućih gužvi nastalih ovom izmjenom, ali istovremeno i na Gradsku upravu da uradi nešto konkretno po pitanju gužvi na lokacijama koje su zaista sporne", zaključio je Lolić.