Izvor:
SRNA
23.11.2024
16:51
Komentari:
0"Crni petak" i cijeli naredni vikend za koji se najavljuju "velika" sniženja koriste se za prodaju određene robe koja nije imala kupca, a sniženja od 20 do 30 odsto nisu odraz tog svjetskog trenda, rečeno je Srni u Udruženju potrošača Republike Srpske.
Извршни директор Удружења потрошача Муриса Марић рекла је Срни да тај тренд овдје није заживио на начин као што је то у свијету већ у већини случајева буду неке мало више цијене, па када дође "црни петак" слиједи повратак на старе.
- Трговци прибјегавају томе да прво подигну цијене, па их онда снизе на тих 20 одсто - истакла је Марићева и додала да снижења која се увелико најављују нису одраз тога шта уопште значи "црни петак".
Појаснила је да се на Западу такво снижење односи на сву робу, а ту спада и цјелокупан асортиман бијеле технике, што је посебно занимљиво младима.
- То су нови телефони, лаптопи и све оно што прати та снижења и зашто људи негдје на Западу чекају овај период - рекла је Марићева.
Овдје, каже она, таква слика није већ се снизи цијена гардеробе или одређеног броја артикала који можда немају прођу како би жељели трговци, па се онда чекају оваква снижења.
- Тако ћемо наредне недјеље имати снижење које се користи да се прода нека роба. Код нас су стављени распони тако да је купац увијек у недоумици да ли је нешто снижено 20, 30 или 50 одсто. Мислим да најмање имамо артикала снижених за 70 одсто - рекла је Марићева.
Да код нас веш машина буде на снижењу за 70 одсто, Марићева сматра вјеројатно било редова без обзира на платежну моћ.
- Међутим, како је то неких 10, евентуално 20 одсто, то људима није исплативо - закључила је Марићева.
Najnovije
Najčitanije
21
34
21
34
21
20
21
18
21
14
Trenutno na programu