Izvor:
Kurir
26.05.2025
16:03
Komentari:
0Luksuzni brend Šanel (Chanel), poznat po proizvodnji odjeće, parfema, aksesoara prijavio je prihode za 2024. godinu od 18,7 milijardi dolara, što je pad od 4,3 odsto u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.
Упркос смањеној продаји ова луксузна кућа, која је превасходно позната по својим парфемима забиљежила је снажну потражњу посебно у малопродаји.
Пад прихода приписан је изазовним макроекономским условима који су утицали на продају на неким тржиштима, рекла је Лина Наир, глобални извршни директор Шанела.
"Као бренд са 100 година постојања, очекујемо осјеке и падове“, додала је Наир.
Челници чувеног бренда истичу да се филозофија успјеха ове куће увијек заснивала на дугорочној перспективи, покретана једноставношћу и квалитетом производа.
Компанија је у току прошле године улагала у ширење нових модних салона и бутика, нове производе и корисничко искуство. Проширена је колекција ружева Le Rouge, лансиран Sublimage La Lotion, потпуно нова формула са већом концентрацијом активних састојака.
Шанел кућа се у оквирима кампање ангажовала и за филм „Blue De Chanel“ у режији Мартина Скорсезеа. Марго Роби је постала нови амбасадор чувеног парфема Шанел 5, за коју из куће кажу да отјелотворује „блиставу и смјелу женственост“.
"Прошла година је била период рекордних инвестиција, гдје смо дали приоритет аквизицији некретнина, побољшали корисничко искуство и стручност и унаприједили нашу амбицију одрживости. Повећање инвестиција за преко 40 одсто на 1,8 милијарди долара, одржавање високог нивоа активности подршке бренду на више од 2,4 милијарде долара континуирано улагање у наше људе директно је утицало на профитабилност. У Шанелу имамо дугорочну перспективу у свему што радимо“, рекао је Филип Блондио, глобални финансијски директор компаније Шанел.
У складу са овим приступом компанија је одржала финансијску структуру и биланс стања што је кључно за јачање Шанел бренда у будућности. Компанија планира да у 2025. години још више улаже у свјетску дистрибутивну мрежу, што укључује даље ширење на тржишту као што су Индија и Мексико, и отварање нових продајних објеката у Кини, Јапану и Канади.
Najnovije
Najčitanije
18
03
18
02
17
55
17
40
17
39
Trenutno na programu