Katastrofalna godina za luksuzni brend

Izvor:

Kurir

26.05.2025

16:03

Komentari:

0
Катастрофална година за луксузни бренд

Luksuzni brend Šanel (Chanel), poznat po proizvodnji odjeće, parfema, aksesoara prijavio je prihode za 2024. godinu od 18,7 milijardi dolara, što je pad od 4,3 odsto u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.

Упркос смањеној продаји ова луксузна кућа, која је превасходно позната по својим парфемима забиљежила је снажну потражњу посебно у малопродаји.

Пад прихода приписан је изазовним макроекономским условима који су утицали на продају на неким тржиштима, рекла је Лина Наир, глобални извршни директор Шанела. 

"Као бренд са 100 година постојања, очекујемо осјеке и падове“, додала је Наир.

Јутјуб без реклама: Ево који пакет то омогућава

Јутјуб без реклама: Ево који пакет то омогућава

Челници чувеног бренда истичу да се филозофија успјеха ове куће увијек заснивала на дугорочној перспективи, покретана једноставношћу и квалитетом производа.

Компанија је у току прошле године улагала у ширење нових модних салона и бутика, нове производе и корисничко искуство. Проширена је колекција ружева Le Rouge, лансиран Sublimage La Lotion, потпуно нова формула са већом концентрацијом активних састојака.

Шанел кућа се у оквирима кампање ангажовала и за филм „Blue De Chanel“ у режији Мартина Скорсезеа. Марго Роби је постала нови амбасадор чувеног парфема Шанел 5, за коју из куће кажу да отјелотворује „блиставу и смјелу женственост“.

Мајка двоје дјеце умрла на одмору

Мајка двоје дјеце умрла на одмору

"Прошла година је била период рекордних инвестиција, гдје смо дали приоритет аквизицији некретнина, побољшали корисничко искуство и стручност и унаприједили нашу амбицију одрживости. Повећање инвестиција за преко 40 одсто на 1,8 милијарди долара, одржавање високог нивоа активности подршке бренду на више од 2,4 милијарде долара континуирано улагање у наше људе директно је утицало на профитабилност. У Шанелу имамо дугорочну перспективу у свему што радимо“, рекао је Филип Блондио, глобални финансијски директор компаније Шанел.

У складу са овим приступом компанија је одржала финансијску структуру и биланс стања што је кључно за јачање Шанел бренда у будућности. Компанија планира да у 2025. години још више улаже у свјетску дистрибутивну мрежу, што укључује даље ширење на тржишту као што су Индија и Мексико, и отварање нових продајних објеката у Кини, Јапану и Канади.

Podijeli:

Large banner