Stiže Milka čokolada od 2 KM?

Izvor:

Feniks magazin

25.07.2025

19:46

Komentari:

0
Стиже Милка чоколада од 2 КМ?

Nakon ogromnih kritika zbog značajnog povećanja cijena čokolada od 100 grama, Milka odgovara novom idejom. Hoće li to umiriti kupce?

Како би створила нове подстицаје за куповину, сластичарска фирма Монделез лансира компактну Милка чоколаду од 45 грама, пишу њемачки медији. Циљ је оживјети чоколадни посао, посебно на мјестима с великим прометом попут каса супермаркета.

Мрави бјеже главом без обзира од ове намирнице

Мрави бјеже главом без обзира од ове намирнице

Одлука долази у вријеме значајно растућих трошкова какаа и сировина. Као одговор, Монделез сада у Милкин асортиман додаје мању јединицу паковања популарне алпске млијечне чоколаде. Препоручена малопродајна цијена је 0,99 центи. Према ријечима стручњака из индустрије, фирма се посебно фокусира на импулсивне купње на каси.

Заваравајуће паковање чоколаде

Почетком године Монделез је значајно повећао цијену класичне Милка чоколадице од 100 грама. Оно што је посебно узнемирило заговорнике потрошача и купце била је чињеница да је плочица постала скупља за 50 центи (с 1,49 евра на 1,99 евра), јављају њемачки медији.

Умјесто педале за кочење дража она за гас

Умјесто педале за кочење дража она за гас

Истовремено, произвођач је смањио количину пуњења на само 90 грама. Њемачки заговорници потрошача додијелили су фирми негативне титуле “ Creep Puff године 2025” и “Обмањујућа амбалажа мјесеца” због тога.

У јун је подузет још један корак како би се побудио интерес купаца. С новим форматом од 190 грама, произвођач је од тада покушао успорити пад продаје и ревитализовати категорију.

Какво је стање на њемачком тржишту?

“Напето”, кажу упућени.

Према подацима института за истраживање тржишта Ниелсен, обујам продаје чоколада пао је за 10,4 одсто од јануара до средине јул у поређењу с претходном годином због раста цијена.

Временска прогноза један од најгледанијих садржаја на телевизији: Зашто је то тако

Временска прогноза један од најгледанијих садржаја на телевизији: Зашто је то тако

Продаја је порасла за готово 20 одсто у истом раздобљу због повећања цијена. Лидер на тржишту Милка такође није био поштеђен овог развоја. Иако је марка остварила боље резултате од многих конкурената, забиљежила је и пад продаје од 6,6 одсто, према ЛЗ-у.

Podijeli:

Large banner