10.04.2024
17:57
Italijanska televizijska reklama koja prikazuje časne sestre kako jedu grickalice umjesto oltarskog hleba, dok se pričešćuju, kritikovana je za bogohuljenje od ljutitih članova organizacije katoličkih gledalaca, prenio je Gardijan.
Реклама за Амика Чипс, који је популаран у Италији, дешава се у манастиру и почиње тако што се часна сестра спрема да прими причест.
Главна сестра схвата да је просторија празна, и пуни је чипсом.
У позадини иде Шубертова композиција Аве Марија, а монахиње се крећу према олтару и када се првој даје причешће од свештеника, она рашири очи и чује се крцкање.
Реклама, која се емитује на Медиасету, највећем комерцијалном емитеру у Италији, и још неким приватним ТВ мрежама, завршава се тако што главна сестра поједе паковање чипса.
Компанија која је направила рекламу, Лоренцо Марини група, саопштила је да је реклама уперена ка млађим гледаоцима и да у њој има "препознатљиве британске ироније", са намјером да се "изрази неодољив укус Амика чипса" на пренаглашен и провокативан начин.
Међутим, удружење католичких телевизијских гледалаца Ајарт, каже да рекламу треба одмах забранити.
Предсједник удружења Ђовани Бађо оптужио је компанију да се служи богохуљењем како би повећала продају.
Najnovije
Najčitanije
17
00
16
59
16
50
16
48
16
41
Trenutno na programu