Large banner

McDonald's pravi jači obrok kako bi smanjio odliv kupaca

Izvor:

Agencije

11.05.2024

09:27

Komentari:

0
McDonald's прави јачи оброк како би смањио одлив купаца

Američki lanac brze hrane McDonald's planira da u ponudu u svojim restoranima u SAD uvrsti sadržajniji obrok od pet dolara, sa četiri artikla kako bi spriječio sve upadljiviji odliv potrošača sa nižim primanjima.

Нови оброк би садржао "мекчикен" или "мекдабл", као и четири комада пилетине, помфрит и пиће, преноси ЦНБЦ.

Потенцијална нова понуда долази у вријеме када бројни потрошачи са ниским примањима почињу мање да троше, што нарочито важи за брендове брзе хране.

"Потрошачи су и даље дискриминисани са сваким доларом који потроше јер се суочавају са повишеним цијенама у свакодневној потрошњи, што ствара додатни притисак на индустрију ресторана брзе услуге", рекао је извршни директор компаније Крис Кемпчински.

Амерички гигант је недавно саопштио да су његови кувари направили "већи, заситни хамбургер" у покушају да повећају продају, преноси Блумберг.

Нови производ ће прво бити представљен на одређеним тржиштима како би се тестирала његова привлачност на глобалном нивоу.

Компанија је у децембру представила планове за подстицај раста фокусирањем на основне ставке менија.

До сада је покренула рекламну кампању која истиче побољшања у сендвичима биг мек и дупли чизбургер.

Podijeli:

Large banner