20.08.2025
10:58
Komentari:
0Kineska kompanija Pop mart, poznata po svojoj popularnoj lutki Labubu, saopštila je danas da je njen neto profit u prvoj polovini 2025. godine porastao za čak 396, 5 odsto međugodišnje, dok su prihodi skočili za 204, 4 odsto.
Акције Поп марта порасле су за више од 200 одсто од почетка године, чиме је тржишна вриједност компаније престигла традиционалне произвођаче играчака као што су Мател, произвођач лутке Барби, али и јапанску фирму Санрио, власник бренда Хелоу Кити.
Приход од лутака Лабубу за прву половину 2025. износи 4,81 милијарду јуана (око 575 милиона евра), што чини 34,7 одсто укупних прихода Поп марта, преноси Ројтерс.
Јаје скупље од злата у Хрватској: Баке са села постале главни снабдјевачи
Фанови Лабубу лутака су и познате личности међу којима је и поп пјевачица Ријана и бивши фудбалер Дејвид Бекам, као и пјевачица Лиза из јужнокорејске групе Блекпинк, што је додатно допринијело популарности овог бренда.
Компанија наводи да су залихе лутака Лабубу у малопродаји широм свијета распродате, а извршни директор Ванг Нинг изјавио је прошлог мјесеца да ће продаја ових тражених играчака од септембра премашити 10 милиона јединица дневно.
Republika Srpska
3 sedm
3Ostali sportovi
3 sedm
0Hronika
3 sedm
0Gradovi i opštine
3 sedm
0Najnovije
Najčitanije
Trenutno na programu