Појединим порталима јавило се више читалаца са жалбом на проблематичне трансакције приликом картичног плаћања код Интеса Санпаоло Банке.
Наиме, неколико клијената ове банке јавило се са истим проблемом, а то је да им је приликом трансакције скидан дупли износ с рачуна.
"Радио Сарајево" је контактирао банку и провјерили о чему се ради.
Из банке су потврдили да су упознати с овим проблемом.
Поручили су да је банка брзо реаговала, истичући да узрок овог проблема није била грешка или пропуст с њихове стране, већ "дјеловање трећих страна".
У одговору на упит, из Интеса Санпаоло Банке поручују да су одмах обавијестили клијенте о ситуацији те их увјерили да је све под контролом.
Питали су их и када ће проблем бити ријешен те да ли ће клијентима бити враћен новац.
"Настала ситуација није узрокована грешком или пропустом од стране Интеса Санпаоло Банке, већ дјеловањем трећих страна. Одмах смо реаговали и обавијестили наше клијенте да је све под контролом, те да ћемо проблем ријешити у најкраћем могућем року и дјеловати у најбољем интересу наших клијената", одговорили су.