Све више људи код нас и у окружењу се већином окрећу куповини половњака најчешће увезених их Њемачке или Италије, али таква возила углавном носе и велики ризик. Зато је прије куповине потребно темељно провјерити неке ствари.
Енди, аутомеханичар у "Royality Auto Service" , у једној објави на ТикТоку је говорио о томе на шта је све потребно припазити приликом куповине коришћеног возила, па навео шта у том случају не смijемо заборавити да питамо и тражимо.
„Најважније је да све функције кључа од аутомобила раде. Бићу искрен с вама. Тражио бих барем више од једног кључа јер су неки од ових кључева поприлично скупи“, рекао је па наставио:
„Друга ствар коју је потребно учинити је кључем упалити ауто и погледати све индикаторе упозорења како бисте били сигурни да раде како треба. Ако свијетли лампица контролног мотора, то није ништа лоше“, рекао је Енди.
Важно је да возило има хладан старт, а разлог томе је тај да је тада најлакше чути било какве сметње у мотору. Након што се возило загрiје, нећемо чути никакве звукове.
Не прескачите пробну вожњу
Енди је додао да потенцијални купци размотре провjеру очитавања возила помоћу дијагностичког скенера јер типични ОБД скенер може помоћи возачима да идентификују грешке и скривене проблеме, а након тога се осврнуо на чињеницу да је и пробна вожња једнако битна, ако не и битнија.
На пробној вожњи потенцијални купци имају прилику да провjере неколико других компоненти прије самог потписивања папирологије.
„Док возим, тражим било коју врсту чудних звукова и вибрација. Било да се ради о брзини на аутопуту, по граду или маневрисању на паркингу, притискању кочница. Такође провјеравам рад клима уређаја и да сваки прекидач до којег дођем, ради. Не заборавимо и прозоре…“, додао је Енди, а преноси Нет.хр.
“Не желим никакве проблеме ако се одлучим да купим ово возило. Дакле, то је оно што гледам на продуженој пробној вожњи.“